GirlRugbyFestival op 12 november 2022

Speciaal voor meiden die bij de Cubs, Junioren en Colts spelen organiseert RN samen met aantal clubs dit seizoen weer superleuke Girl Rugby Festivals door heel Nederland heen!

Op 12 november organiseren RC Castricum, RC Roosendaal en RC Groningen de Girls Rugby Festivals speciaal voor meiden die spelen bij de Cubs en de Junioren. Het doel is om met meiden van 12 tot en met 15 jaar daar kleine toernooitjes te spelen, dus alle meiden in deze leeftijdscategorieën zijn uitgenodigd!

Voor de meiden van 16 tot 18 jaar is op 12 november in Amsterdam een GRF georganiseerd. Tijdens deze GRF krijgen de deelneemsters training van Sylke Haverkorn, de bondscoach van het Nederlands Damesteam en van de coach van Jong OranjeU18 Meiden. De meiden van U18 zijn ook aanwezi bij dit festival. Na afloop van de GRF mogen de meiden gratis naar binnen bij de interlands van het Nederlands Dames- en Herenteam.

Aanmelden voor GRF 12 november 2022

Hieronder staan de links om jezelf individueel aan te melden. Als meerdere meiden van een vereniging willen deelnemen aan de Girls Rugby Festivals, kan de vereniging de meiden ook gezamenlijk

De volgende festivals voor U18 en U15 zijn bij:

Girls Rugby Toernooi 21 januari 2023!

Op 21 januari organiseert RN het eerste landelijke Girls Rugby Toernooi! Met leeftijdsgenoten uit één regio vorm je een regioteam. Vervolgens spelen deze regioteams onderling een toernooi.

Aanmelden: Girls Rugby Toernooi 21 januari 2023