Trustan Bouw verlengt overeenkomst als hoofdsponsor

Trustan Bouw en URC tekenen sponsorovereenkomst
Rob Nijhuis (l) en Voorzitter Sven Meeder (r)

Rob Nijhuis, eigenaar van Trustan Bouw Management BV, en URC-voorzitter Sven Meeder hebben hun handtekening gezet onder de vernieuwde sponsorovereenkomst. In het contract is vastgelegd dat Trustan Bouw de komende drie jaren de Utrechtse Rugby Club zal blijven ondersteunen als hoofdsponsor!

Rob helpt URC zeer actief met geld, kennis en zijn uitgebreide Utrechtse netwerk. De afgelopen jaren hebben diverse URC-leden al ervaren dat Rob, en zijn grotendeels Slowaakse team, vaklui zijn die je ontzorgen bij bouwprojecten. Ben je benieuwd wat Trustan Bouw voor jou kan doen? Op onze sponsorpagina is meer te lezen over Trustan Bouw. Het bestuur en de sponsorcommissie willen Rob bedanken voor zijn steun voor de komende jaren!

Wil je weten wat jij als sponsor voor URC kan betekenen? En wat de club voor jou kan betekenen? Ken je een potentiële sponsor? Neem dan contact op met de sponsorcommissie via sponsoring@utrechtserugbyclub.nl. De sponsorcommissie neemt dan contact met je op.